LUKI, ten grafit kopie
notlauf - błąd: 17964
Zwiń
X
-
notlauf - błąd: 17964
WITAM
Mój AXR lapie mi notlauf. Błąd jaki się pojawia to: 17964 - przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania.
Rozumiem że to typowe niedoładowanie.
Notlauf występuje najczęściej przy ok. 100km/h przy ok. 2000 obr.
kiedy go ciągnę na wyzszych obrotach wszystko jest OK
N75 wymieniony na nowy.
-
-
szukaj dziury w układzie.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
logi zrob 008, 010, 011
Byc moze zapiekly sie kierownice w turbinie tylko, ze tutaj akurat ww druga strone. Czyli auto jest nastawione na maksymalne doladowanie wiec, przy nizszych obrotach nie moze nadmuchac zadanego cisnienia.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Troche plywa to doladowanie ale jak na moj gust jest wszystko w normie. To moze zloguj jak jedziesz 100km/h grupe 11 wtedy bedzie wiadomo wiecej.
Na pewno nie masz dziury w dolocie, przeplywka sprawna.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abbaczyli nieszczelnosc, przeplywomierz, N75 - moge wykluczyć?
Obstawialbym jednak, ze te kierownice przycieraja sie w pozycji niedoladowania.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyObstawialbym jednak, ze te kierownice przycieraja sie w pozycji niedoladowania.
Na czym polega ta regulacja sztangi? Można coś o tym więcej?
Chciałem jeszcze dodać, że ostatni raz notlauf miałem w marcu jak było jeszcze zimno. Potem długo, długo spokój aż do teraz. Czy niska temperatura może mieć coś z tym wspólnego, czy to tylko zbieg okoliczności?
Komentarz
-
-
jesli notlauf wystepuje tylko jak jest zimno to bym szukał nieszcelnosci bo wszystkie przewody sztywnieja i jest łatwiej o nieszczelnosc tu masz linka jak sprawdzic szczelnosc układu co prawda przykład jest z 1.8t ale w tdi robi sie to samo tylko ewentualnie mozna sprawdzac po wyzszym cis. http://www.clubtt.pl/warsztat-zralb-...-dolotowy.html . a co do regulaci sztangi to trzeba ja skrucic skrencajac nakretka regulacyjna tylko jak to bedziesz robił to 1 obr. nakretki i sprawdzeniediagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81jak jest zimno to bym szukał nieszcelnosci bo wszystkie przewody sztywnieja i jest łatwiej o nieszczelnosc
Może jednak to rzeczywiście coś z tymi łopatkami w turbinie? Na innym forum ktoś tak mi odpisał:
„Przy delikatnej jeździe turbina się tak nie nagrzewa i haczą łopatki.”
albo gruszka sie przycina??
Komentarz
-
-
Gdyby byla nieszczelnosc to abba, wspomnialby napewno o tym, ze mu na wyzszych obrotach bardzo swiszczy pod maska i kopci auto na czarno.
Poza tym w grupie 10 i 11 widac, ze doladowanie oscyluje w granicach zadanego +/-0,1 bar wiec przy dziurze ciezko byloby nadmuchac i utrzymac takie cisnienie.
Musze powiedziec, ze jak przyszlo zimno to tez zlapalem notlaufa. Niestety nie mialem jeszcze okazji podpiac laptopa, ale poprzedniej zimy bylo to samo. Ponoc zbiera sie wilgoc w wezykach cisnieniowych to zamarza, robia sie skrzepy a potem sa trudnosci w regulacji.
U mnie jest inny n75 wiec zrobilem bajpasa i bede sprawdzal czy to wina n75. To bylby juz kolejny, ktory zimy nie wytrzymal :roll:VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
faktycznie wygląda na bardzo delikatnie przycinające się VNT, ale do tego żeby to w 100% stwierdzić jest potrzebne wyeliminowanie n75, wężyków podciśnień i gruszki.
Zamieszczone przez abba17964 - przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rumiankożeby to w 100% stwierdzić jest potrzebne wyeliminowanie n75
Zamieszczone przez rumiankokiedy ostatnio kasowałeś błędy? z logów wynika ze ten błąd nie ma racji bytu.
logi byly robione z tym wlasnie bledem w pamieci komputera
Komentarz
-
-
sprawdź jeszcze wężyki podciśnień czy są całe, i gruszkę na turbo by wypadało ściągnąć i zobaczyć jak dźwignia od vnt się zachowuje.
Zamieszczone przez abbarumianko napisał/a:
kiedy ostatnio kasowałeś błędy? z logów wynika ze ten błąd nie ma racji bytu.
bład wykasowalem dopiero dzisiaj
logi byly robione z tym wlasnie bledem w pamieci komputerachip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
witam. mam podobny problem w mojej O1 1.9 ALH. Z tym, że turbo nie daje wogóle oznak życia. Błąd na vag-u 17964. Przedwczoraj wszystko było o.k., a wczoraj rano odpaliłem, a tu nagle auto strasznie muli. Przy przegazowniu nie słychać wcale turbiny, wcześniej delikatnie świszczała. Na sobotę umówiłem się w Masters T. na oględziny problemu. Mam przejechane oryginalne 180 tyś. Odma się poci, a moja podróż codzienna do pracy to 35 km ze średnią prędkością 40km/h. Niestety taka droga, że nie ma gdzie się bujnąć i podejrzewam, że turbina się zapiekła. Ten przebieg i te warunki pracy silnika i turbo to najlepsza droga do rozwalenia turbiny. Ciekawe co powiedzą w masters. Czy ktoś ma ewentualnie namiar na dobry warsztat w wawie lub okolicach gdzie można zregenerować turbinę?(zakładam najgorsze)?
Komentarz
-
Komentarz